1 Ocak 2010

Yeni yıl ne getireceksin bilmiyorum.

Yeni bir yıl; yeni bir ayakkabı gibi, yeni bir giysi yada defter gibi...
Ne getireceksin bilmiyorum.
Nerede çizilecek, neresinden yırtılacak, nasıl anlam kazanacaksın hiç bilmiyorum.
Ne çok şey öğrendim geçen yılda... Anne olmayı öğrendim, anne olmaya çalışırken aynı zamanda eş olmayı, hemde çalışan kadın, hemde yaşayan kadın olmayı öğrendim. Kimini elime yüzüme bulaştırdım ama öğrendim.... Yoruldum, pes ettim ama bazı şeylerden pes ettiğinde bile bırakamadığını, yorulsan da sevgi denen gücün seni nasılda herseferinde dimdik ayağa kaldırıp tekrar baştan başlattığını öğrendim...
Dünyaya bir bebek getirmenin ve onu bu dünya için en güzel insan haline, dünyanın onu hiç incitmemesini isteyerek, getirmenin ne kadar zor olduğunu biliyorum artık...
Acı veren herşeyde dahil, kaderin ve kendi çizgimin beni götürdüğü her yeri, her şeyi, tanıştırdığı ve kopardığı her insanı kabullendim ve geçmişime teşekkür ediyorum, yapmak isteyipte acaba yapsamıydım demeden yaptığım herşeye iyi ki yapmışım demenin ve bunun mutluluğunun hiç bir şeye değişilmeyeceğini herkese söylüyorum şimdilerde.... Hayatın kıymetini bil, bul, gör,yaşa...
Önce eşim için şimdide eşim ve oğlum için eve koşarak gidiyorum ve bunun bir insanı ne kadar mutlu edeceğini bilmezdim önceleri...
Sevginin gücünü öğrendim. Geçen yıl bambaşka bir hayata adım atmışım.
Kendi ayakları üzerinde durabilene kadar benim ellerinden tutmak zorunda olduğum ve ben düşsemde, ben yaralansamda, ben kan ağlasamda o elleri bırakamayacağımı öğrendim...
Kendine ait tüm hayatının bir gün bir başkası için feda edilebileceği doğruymuş....
Yaşamak çok güzelmiş, dertleri dert etmemek su akar yolunu bulur demek çok güzelmiş.
Sadece Allah hepimize sevdiklerimizin acılarını gördüğümüzde dayanma sabrı versin... bu çok önemliymiş....
Yeni yıl sen mi geldin. Biliyorum, eminim, hissediyorum Allah'ın izniyle bu yıl çok güzel bir yıl olacak....

Büyük Başarılara İmza Atmış İnsanlar; Yaşam Yolunda Karşılarına Çıkmış Bütün Zorlukları Sevgiyle Kucaklamış Olanlardır.
Uğur Koşar

0 yorum:

Bakış Açımız

İnsan ömrü ne kısa, oysa ki ne kadar çok şey var hayatta yapılacak, yaşanacak. 24 saate bir 24 daha eklense ve 2 günü 1 gün gibi, sevdiğimiz her şeyi 2 kere daha fazla yada 2 kat daha uzun yaşasak keşke.
Diyeceksiniz ki o zaman acılarda 2 kat olacak. Diyeceğim ki olmasa... Hayal bu ya acılarda 2'ye tam bölünebilse ve 1 yarım olsa bize kalan...
Acılara etkisiz eleman muamlesi yapıp, mutlulukları hep 2 ile çarpmaya çalışmak, sorunlara eşit zaman verip fazla üzerinde durmamak lazım hayatta ki bize verilen sürede bu sınavın tüm sorunlarını çözüp geçer not alabilelim.
Gerçi geçer not alsakta sonuç ne ki sınıf geçmek mi iyi bir hayata terfi etmek mi. Yok öyle bir sıralama tek amaç bu sınavı en az yürek acısıyla tamamlamak....son bardak suyumuzu içmeden, yıllar devirmiş o gözleri kapatmadan geriye dönüp baktığında hafıza son kez, en az kalbi kırmış olmalı insan, en az günahı işlemiş ama en fazla gezip/görmüş, en fazla sevmiş ve sevilmiş olmalı... ve bu hayatın üzerine bir bardak su içip öyle dalmalı son uykuya .... gy
Hayatınızı seviyorsanız zamanınızı boşa harcamayınız, çünkü zaman hayatın kendisidir.

Benjamın Franklin

Kaç Tık